اخبار ایرنا خراسان رضوی در دوران شیوع کرونا بیشترین بازخورد را داشت

مشهد- ایرنا- رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اخبار و گزارشهای انتشار یافته از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی در دوران شیوع کرونا، طبق بررسی‌های انجام شده بیشترین بازخورد را داشته است.

 دکتر محمد پهلوان روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد افزود: نقش رسانه در پیشگیری و کنترل بیماریها، بویژه پاندمی کرونا با هدف آگاه سازی مردم و اقشار مختلف جامعه  از اهمیت بسزایی برخوردار است.  

وی بیان کرد: اخبار ایرنا در حوزه های مختلف خبری موثق، به موقع  و از صحت و دقت لازم برخوردار است، به همین‌ دلیل این ظرفیت وجود دارد که توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طریق خبرگزاری جمهوری اسلامی با سابقه دیرینه در حوزه اطلاع رسانی، انعکاس داده شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی  نیز در این دیدار با تشریح فعالیت ایرنا در حوزه اطلاع رسانی، گفت: پوشش اخبار و رویدادهای ایرنا در حوزه سلامت به ویژه در دوران کرونا از اهمیت ویژه‌ای در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری برخوردار بوده است.

حسینعلی راشکی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی آمادگی لازم برای تهیه و تولید گزارش هایی در خصوص مشکلات و چالشهای حوزه سلامت با نگاه سازنده را دارد و در این راستا نیاز تعاملات بیشتر هستیم.

اخبار ایرنا خراسان رضوی در دوران شیوع کرونا بیشترین بازخورد را داشت

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، اکنون  ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha