دستگاه قضایی کرمانشاه برای حل مشکل واحدهای تولیدی ورود می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از ورود دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان در راستای عمل به شعار سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، «پرویز توسلی‌زاده» روز سه‌شنبه در اولین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه  اظهار داشت: دستگاه قضایی مشکلات حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی استان را به صورت جدی بررسی و در این راستا کارگروه ویژه ای نیز تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان، رسالتی شرعی و قانونی برای خود در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع و احیای تولید به ویژه حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال قائل است.

توسلی زاده با تأکید بر حمایت قاطع و جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی افزود: یکی از راه‌های مهم نیل به اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است، بنابراین تا جایی که مقدور است نباید هیچ واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود.

این مقام عالیرتبه قضایی تصریح کرد: یک فرم خاص جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی طراحی شده است و بعد از این جهت تسریع در کار بر اساس آن عمل می شود.

در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی شامل صنایع پتروشیمی کرمانشاه، شرکت محورسازان زاگرس و شهرک گلخانه ای بررسی و جهت رفع موانع پیش روی آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

در استان کرمانشاه  حدود هزار واحد صنعتی با ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha