۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 3116
کد خبر: 84716657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از واحدهای تولیدی از وظایف اصلی دستگاه قضایی است

کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری کرمانشاه، حمایت از واحدهای تولیدی را از وظایف اصلی دستگاه قضایی دانست و گفت: بسیاری از این واحدها دارای مشکلاتی هستند که امسال در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با گره‌گشایی از آنها و حتی‌المقدور با حضور میدانی تلاش خواهیم کرد به رونق آنها کمک کنیم.

به گزارش ایرنا؛ پرویز توسلی زاده عصر پنجشنبه در بازدید از شرکت محورسازان زاگرس کرمانشاه که از تولیدکنندگان اصلی قطعات خودرو در کشور است، افزود: بنا به منویات رهبر معظم انقلاب چنانچه در شعار سال هم مشخص و نیز تأکیدات مؤکد رییس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، معتقدیم اقتصاد و کارآفرینی مسئله اصلی کشور است و حضور امروز در این واحد تولیدی به منظور بررسی میدانی و حل مشکلات آن است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه، رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان را در سال جدید متفاوت از گذشته عنوان کرد و گفت: با کارهای کارشناسی و استفاده از نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف هیچ تصمیمی و مصوبه ای را در این ستاد مطرح نخواهیم کرد مگر آنکه آن را به اجرا در آوریم.

وی افزود: در نشست روز سه‌شنبه هفته جاری به بررسی شرکت تولیدی محورسازان زاگرس پرداختیم و امروز با حضور میدانی تلاش می کنیم ضمن حل مشکلات آن به رونق این واحد تولیدی که حقیقتا یک واحد تولیدی استثنا و دانش بنیان با ارزآوری بالا در کشور است، کمک کنیم.

توسلی زاده ادامه داد: این واحد تولیدی بیش از ۱۳۰ نفر نیروی انسانی مؤثر و مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر غیرمستقیم دارد و در سال جدید بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی از خودروسازان جذب کرده است و بخش عظیمی از نیازهای صنعت خودروسازی کشور را تأمین می کند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه تأکید کرد: یکی از راه‌های کنترل آسیب های اجتماعی و ایجاد رفاه و اشتغال آفرینی حمایت از همین واحدهای تولیدی و ایجاد رونق کاری و اقتصادی در آنهاست.

شرکت محورسازان زاگرس که تولید کننده قطعات خودرویی است در مساحتی بالغ بر چهار هزار متر مربع در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید و تاکنون توانسته عناوین بسیاری را در زمینه های مختلف از جمله تخصیص بیش از ۸۰ درصد ظرفیت تولیدی قطعات گروه خودروسازی سایپا را در سال ۱۳۹۵ و واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر استان کرمانشاه را به خود اختصاص دهد.

در این بازدید برخی مشکلات مطرح شده از سوی مدیرعامل این شرکت در حوزه قضایی، به صورت آنی و تلفنی از سوی رییس کل دادگستری پیگیری و دستور لازم برای حل مشکلات آن صادر شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش زا ۳۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha