مراکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد 

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: تکمیل و تجهیز هفت مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان بیش از  ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید می رود دولت با تامین آن موافقت کند. 

مهدی رحمدل روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ساخت هفت مرکز آموزشی در استان ناتمام است که این پروژه ها بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید می رود بتوانیم اعتبار مناسب و مورد نیاز را تامین کنیم. 

وی گفت: این پروژه های ناتمام شامل مراکز آموزشی در اسفراین، راز، آشخانه، گرمه، جاجرم و ۲ مرکز در بجنورد  است یکی از مراکز در مرکز استان در گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگترین مجموعه مسکن مهر استان در حال اجرا است. 

سرپرست اداره کل آمو زش فنی و حرفه ای خراسان شمالی افزود: با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این پروژه ها ظرفیت آموزشی در استان به ۲ برابر افزایش  خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی ظرفیت برای آموزش بیش از هشت هزار نفر در مراکز استان وجود دارد که با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا این رقم به بیش از ۱۶ هزار نفر افزایش می یابد.

سرپرست اداره کل آمو زش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی  ۹ مرکز آموزشی در بخش دولتی دارد و شمار آموزشگاه های بخش خصوصی هم ۱۸۷ باب آموزشگاه است.

به گزارش ایرنا سال گذشته هشت هزار و ۵۱۹ نفر از مردم استان در دوره های آموزش مهارت فنی و حرفه ای بخش دولتی شرکت کردند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha