۹ مرکز غنی‌سازی اوقات فراغت فنی‌وحرفه‌ای در خراسان‌شمالی راه‌اندازی شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: ۹ مرکز غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان امسال در تمامی شهرستان های استان راه‌اندازی و پیش‌بینی می‌شود سه هزار نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

مهدی رحمدل روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۳۰ آموزشگاه آزاد، ۹ مرکز آموزشی و ۱۲۰ کارگاه آموزشی شامل ۵۰ کارگاه ثابت و ۷۰ کارگاه سیار و آموزش در محیط کار واقعی و جوار کارگاهی و روستایی در استان آماده پذیرش افراد در دوره های تابستانی آموزش های فنی و حرفه ای هستند.

وی با اشاره به برنامه های این اداره کل برای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان امسال افزود: اکنون ثبت نام در دوره های آموزشی در حال انجام است و امسال شاهد استقبال بسیار زیاد از طرف مهارت آموزان هستیم.

رحمدل گفت: تابستان امسال ۳۵۰ حرفه در بخش خصوصی و آموزشگاه آزاد و ۳۰۰ حرفه در بخش دولتی آموزش های فنی و حرفه ای ارائه می شود.

وی افزود: در صورتی که شمار متقاضیان برای شرکت در دوره های آموزش مهارتی در روستاها به حد نصاب برسد، روستاییان هم از این آموزش ها بهره مند خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی تصریح کرد: آموزشگاه های بخش خصوصی و مراکز آموزشی در شهرستان ها در بخش دولتی و خصوصی عرصه حضور گسترده مهارت آموزان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ۹ مرکز آموزشی در بخش دولتی دارد و شمار آموزشگاه های بخش خصوصی هم بیش از ۳۰۰ باب آموزشگاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha