۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۰۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84715682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ زندانی جرایم غیرعمد خراسان شمالی در انتظار کمک خیران

بجنورد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد استان با بدهی ۳۳۰ میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا براتی زاده شب چهارشنبه در آیین گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اظهار داشت: این مددجویان به دلیل بدهی مالی تحمل حبس می کنند که هم اینک نیازمند نگاه نیکوکاران هستند تا به آغوش گرم خانواده باز گردند.
وی افزود: سال گذشته خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان ۳۵ میلیارد ریال کمک کردند.
وی  اظهار داشت: از مجموع این میزان کمک ها ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به کمک های استانی و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به کمک های خارج از استان بوده است.
براتی زاده اظهار داشت: در مجموع در سال گذشته ۲۰۷ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های این استان با کمک و مشارکت خیران آزاد شدند که از این تعداد ۱۹۶ نفر مرد و ۱۱ نفر زن بودند.

وی میزان کل بدهی این زندانیان جرایم غیرعمد را ۸۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از مجموع کل بدهی این مددجویان ۷۳۰ میلیارد ریال توسط شکات بخشیده شد.

براتی زاده با بیان اینکه تلاش مجموعه زندان ها، کاهش هدفمند جمعیت کیفری در زندان ها است گفت: حضور سرپرست خانواده و به خصوص مادران در خانه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات در جامعه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha