۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبر: 84716940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت ۳۱۰ شغل در روستاهای پیشوا ایجاد کرد

۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبر: 84716940
بنیاد برکت ۳۱۰ شغل در روستاهای پیشوا ایجاد کرد

پیشوا - ایرنا - فرماندار پیشوا گفت: بنیاد برکت سال گذشته با اجرا و حمایت از ۱۰۷ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، برای ۳۱۰ نفر شغل ایجاد کرده‌است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری روز جمعه در بازدید از روستای قلعه سین از توابع بخش مرکزی شهرستان پیشوا اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، گلخانه‌های کوچک مقیاس، محصولات خانگی، کارگاه‌های صنایع دستی، قالیبافی، خیاطی، چرم دوزی و سایر مشاغل فنی و خدماتی است.
وی افزود: از مجموع ۱۰۷ طرح اجرا شده در مناطق روستایی پیشوا، ۲۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در روستای قلعه سین انجام شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال طرح‌های بیشتری در مناطق روستایی پیشوا اجرا می‌شود تا این مناطق بیش از گذشته به محلی برای کار، تولید و اشتغال تبدیل شود.
تاجیک نوری با تأکید بر لزوم توجه به اهداف شعار سال در تغییر ساختار اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: شعار "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نقشه راه کشور در حرکت به سوی تولید بیشتر و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در سایه توجه به علوم نوین و دانش‌بنیان است.

این مسئول تاکید کرد: تمام این اهداف در مناطق روستایی که محلی برای تولید و اشتغال است قابل اجرا است و نمونه‌های زیادی از آن را می‌توان در پرورش گل و گیاه و محصولات صیفی گلخانه‌ای با استفاده از علوم نوین و تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان در روستای قلعه‌سین مشاهده کرد.
فرماندار پیشوا یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال ۱۵۰ طرح اشتغالزایی با اولویت طرح‌های دانش‌بنیان با حمایت بنیاد برکت در روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha