۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۱۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84717399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین: نبرد ما با صهیونیست ها یک امر الهی است

تهران – ایرنا - دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین گفت: نبرد ما با صهیونیست ها براساس فرمان و تقدیر الهی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش مجاهدین فلسطین، اسعد ابوشریعه روز جمعه افزود: غفلت از مسجد الاقصی و قدس، غفلت از یکی از اصول عقیده اسلامی و رسالت پیامبران است.

وی بیان کرد: بر حمایت از هر گونه جنبش و حرکت انقلابی در فلسطین تاکیدی می کنیم و نبرد با دشمن تا آزادسازی کامل را وظیفه خود می دانیم و از آن کوتاه نمی آییم.

ابوشریعه با بیان اینکه ملت های اسلامی وظیفه یاری قدس را به هر روش ممکن دارند از علمای اسلامی خواست، ملت های مسلمان را در حالت آمادگی دائم برای حمایت از فلسطین نگهدارند و حق را آشکارا فریاد زنند، هرچند که اینکار بر خلاف خواست و نظرطاغوت ها باشد.

وی گفت: اقدامات این روزهای دشمن صهیونیستی، تلاشی شکست خورده برای اثبات ادعاهای باطل آن مبنی بر داشتن حق در سرزمین مبارک فلسطین است.

ابوشریعه از ساکنان سرزمین های اشغالی خواست برای حمایت از مسجدالاقصی به سوی قبله نخستین بار سفر بندند و به حامیان مسجدالاقصی بپیوندند.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و جنایات وحشیانه اشغالگران از چند روز پیش تشدید شده و تاکنون بالغ بر ۲۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۶۰ نفر مجروح شده‌اند. سحرگاه جمعه اشغالگران صهیونیست بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

این اقدام خشم گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت‌های اشغالگران را خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha