۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84717408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خزعلی خواستار مقابله تمام آزادگان جهان با رژیم صهیونیستی شد

تهران – ایرنا- قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق جمعه شب در بیانیه‌ای از تمام آزادگان عالم اسلامی خواست که با تجاوز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی مقابله کنند.

به گزارش ایرنا از المیادین، خزعلی افزود: مخالفت خود را با اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده و آن را بشدت محکوم می کنیم.

دبیرکل عصائب اهل الحق همچنین گفت که که ما آمادگی کامل داریم تا هرآنچه که لازم است برای تضمین ادامه مقاومت فلسطین تا نابودی رژیم غاصب صهیونیست انجام دهیم.

اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء عراق نیز در واکنش به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست گفت که بار دیگر حمایت همیشگی خود را با ملت داغدیده فلسطین در برابر صهیونیست‌ها وهمه کشورهای سازشکار [عرب] اعلام می‌کنیم.
یورش امروز (جمعه) نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن های مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران، خشم گسترده گروه ها و شخصیت های فلسطینی را برانگیخت و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت های اشغالگران را خواهند داد.

در پی یورش نظامیان اشغالگر و درگیری با فلسطینان بیش از ۱۶۰ نفر مجروح شده اند و در ۱۵ روز اخیر بیش از ۲۰ فلسطینی بدست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

هفت نفر از شهدای فلسطینی مربوط به درگیری های روزگذشته و امروز است. حال شماری از مجروحان نیز وخیم نیز گزارش شده است.

این اقدام خشم گسترده گروه ها و شخصیت های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت های اشغالگران را خواهند داد.

منابع رسمی فلسطین از دستگیری دست کم ۴۰۰ فلسطینی در درگیری های اخیر خبر می دهند. ۹۰ نفر از بازداشت شدگان مربوط به درگیری های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha