۲ هزار خَیر جدید به جمع حامیان مددجویان زنجانی افزوده می‌شود

زنجان- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری پویش مردمی "زنجان مهربان" گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی شده است تا پایان پویش، زمینه حمایت مادی و معنوی ۲ هزار خیر و نیکوکار جدید زنجانی در قالب پویش مردمی و خیرخواهانه زنجان مهربان فراهم شود.

روح الله صالحی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای پویش مردمی "زنجان مهربان"  که با شعار "ماهم می توانیم یک حامی باشیم" و با هدف ثبت نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، برگزار می‌شود، افزود: براساس آمارهای موجود چهار هزار و ۵۷۵ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی از آغاز پویش مردمی زنجان مهربان همزمان با آغاز ماه رمضان خبرداد و گفت: این پویش با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد برگزار می شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی و نوعدوستی بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران در این طرح، ضمن افزایش سرانه فرزندان ایتام و محسنین، زمینه ارتقا بخشی خدمات و رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت، از این طریق فراهم شود.

صالحی با قدردانی از مشارکت مناسب خیران، نیکوکاران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین تاکید کرد: خیران زنجانی می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶  و ستاد اکرام ایتام به شماره ۰۲۴۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری در سطح استان، پویش زنجان مهربان و حمایت از فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha