جذب ۴۰۲ حامی جدید ایتام زنجانی در پویش به عشق علی(ع)

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در طرح پویش به عشق علی (ع) ۴۰۲ حامی جدید برای ایتام این استان جذب شد.

روح‌الله صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با دهه امامت و ولایت پویش "به عشق علی (ع)" به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان چهار هزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار داشت: در قالب اجرای طرح پویش به عشق علی (ع) با جذب ۴۰۲ حامی جدید در زنجان، شمار حامیان در این استان به ۳۰ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام استان به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا پایگاه‌های ثبت نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha