۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84718429
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: دستیابی جوانان به مسکن به آرزو تبدیل شده است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه بزرگان فامیل برای ازدواج آسان به کمک جوانان بیایند گفت: متاسفانه دستیابی به مسکن برای جوانان تبدیل به یک آرزو شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز شنبه در مسجد جامع همدان با اشاره به اینکه نباید حل همه مشکلات را به گردن دولت بیندازیم گفت: لازم است افراد متمکن در هر فامیل، برای ازدواج جوانان و آشنایان خودشان دست به کار شوند.

وی با اشاره به اینکه البته مسئولان نیز برای اینکه شرایط ازدواج آسان را فراهم نکردند، مقصر هستند؛ تصریح کرد: متاسفانه دستیابی به مسکن برای جوانان تبدیل به یک آرزو شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اسلام عزلت نشینی و دور شدن فرد از جامعه را قبول ندارد، اظهار داشت: انسان اگر می‌خواهد رشد کند، نیازمند خلوت و صحبت با پروردگار خود است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه سحر، بهترین زمان برای خلوت انسان است گفت: خداوند برای هدایت بشر سپاهی قرار داده است و در مقابل نیز موانعی برای این راه از جمله ابلیس و جنود ابلیس وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه گاهی از موارد برخی افراد مدد کار شیطان می‌شوند گفت: شیطان توان دیدن این که انسانی اهل بهشت و اهل عبادت باشد را ندارد و لذا برای مقابله با این کار تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه انسان در جوانی لازم است تا در مسیر درست قدم بگذارد اظهار داشت: انسان در دوران جوانی که شرایط انجام گناه برای او راحت‌تر است نباید از مسیر منحرف نشود و توبه انسان ۸۰ ساله چندان کار سختی نیست.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: انسانی که طاقت یک لحظه تحمل آب داغ در حمام و یا گرمای یک چوب کبریت را ندارد، لازم است تا همیشه به یاد آتش جهنم باشد.

وی با اشاره به اینکه یک راه نفوذ شیطان، مسائل و روابط بین زن و مرد نامحرم با یکدیگر است یافزود: متاسفانه امروز شاهد طلاق‌هایی هستیم که ریشه آن به خیانت‌ها و اتفاقات فضای مجازی بر می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اسلام مخالف تامین نیازهای اولیه نیست اظهار داشت: اسلام برای روابط زن و مرد، چارچوب مشخص کرده است و لازم است که نسبت به این چارچوب‌ها حساسیت داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha