۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84719146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوان اهل استان فارس ۴۰ زندانی را آزاد کرد  

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84719146
جوان اهل استان فارس ۴۰ زندانی را آزاد کرد  

شیراز-ایرنا- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اعلام کرد: یک جوان اهل استان فارس که خواست نامش برده نشود، نیت کرده بود ۴۰ نفر زندانی را طی سه سال آزاد  کند که موفق به این کار خداپسندانه شد و چهلمین زندانی را از زندان های فارس آزاد کرد.

محمود قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این جوان در اواخر سال ۱۳۹۷ با مراجعه به این انجمن اذعان داشت که براساس نیت قبلی قصد دارم ۴۰ نفر زندانی که در توان بضاعتم باشد آزاد نمایم و این انجمن با همکاری اداره کل زندانهای فارس  خواسته این جوان نیک اندیش را ظرف سه سال عملیاتی کرد.

وی افزود: این جوان از ایام کودکی با دیدن سریال و فیلم های مناسبتی پخش شده در ماه های حرام و صفر که در آن فرد خیری برای رضای خدا زندانی آزاد می کرده، انگیزه اینکار در دلش ایجاد  و بعد از مدتها که شرایط مالی مساعد برایش فراهم شد در این امر خیرخواهانه شرکت کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز ادامه داد:‌ برخلاف تصور عموم که شاید برای آزاد کردن فرد زندانی باید  مبالغ بالا پرداخت شود تا یک زندانی از زندان آزاد شود، اما اینگونه نیست زیرا  با مبالغ پایین هم می شود زندانی را آزاد کرد  و یا در آزاد کردن زندانیان سهیم شد.

قربانی اضافه کرد:‌ این جوان که کارمند پیمانکاری در یکی از شرکت ها در جنوب کشور است با کنار گذاشتن ماهانه مقداری از حقوق خود جهت این امر خیر، همکاری خود را با انجمن آغاز کرد  و در این دوره سه ساله بالاترین مبلغ پرداختی او  بابت آزادی یک فرد زندانی به مبلغ ۹۰ میلیون ریال و کمترین آن در سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۱۳ میلیون ریال بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha