۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84719268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ روز بدون فوتی کرونا در کردستان ثبت شد

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای فروردین تا کنون، ۲۰ روز بدون فوتی کرونا در استان ثبت شد که ۱۲ روز آن بصورت متوالی و بدون فوتی ناشی از کرونا بود.

آرزو فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا دیروز ۱۲ روز پیاپی بدون فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت رسیده بود که  با فوت یک بیمار، روند مستمر بدون فوتی کرونا در استان قطع شد.  

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا ظهر امروز ۳۹۱ مبتلای جدید به کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: از این تعداد هفت نفر به امروز اختصاص دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

فلاحی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان های استان افزود: ۳۱ بیمار در سنندج، چهار بیمار در سقز، ۲ بیمار در مریوان، هشت بیمار در کامیاران و یک بیمار در بیجار تحت درمان و مداوا هستند و در پنج شهرستان هم هیچ موردی از بستری ناشی از کرونا نداریم.

وی با اشاره به بستری ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو)  از مرگ یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شمار فوت شدگان بر اثر کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون ۲ هزار و ۱۴ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از این تعداد ۸۸۶ نفر در سنندج، ۳۱۸  نفر در سقز، ۱۵۴  نفر در قروه، ۱۰۷  نفر در کامیاران، ۱۶۱  نفر در بانه، ۹۲  نفر در دیواندره، ۷۶  نفر در بیجار، ۱۹۱ نفر در مریوان، ۲۴ نفر در دهگلان و پنج نفر در سروآباد جان خود را از دست داده اند.

 در حال حاضر وضعیت کرونا در شهرهای بانه، سقز، دیواندره و مریوان آبی و در بیجار، قروه، دهگلان، سنندج، کامیاران و سروآباد زرد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha