۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 84721284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در کرانه باختری

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 84721284
زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در کرانه باختری

تهران – ایرنا – نظامیان صهیونیست در ادامه جنایت های خود در سرزمین های اشغالی از جمله قدس و جنین در درگیری با فلسطینی ها در کرانه باختری ۱۲ نفر را زخمی کردند.

به گزارش ایرنا، منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری های بامداد امروز (دوشنبه) و یورش صهیونیست ها به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۲ فلسطینی زخمی شدند.  

بر پایه این گزارش، صهیونیست ها با یورش به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» ۶ فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کردند.

همچنین در درگیری‌های خیابان «الشلاله» در الخلیل و «باب الزاویه» ۳ فلسطینی، در جنین ۲ تن و در «طولکرم» نیز یک فلسطینی با شلیک گلوله صهیونیست ها زخمی شدند.

مقام های رژیم صهیونیستی از امروز (دوشنبه) حرم ابراهیمی را به بهانه اعیاد یهودیان به مدت دو روز به روی مسلمانان بستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با بستن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان از ورود نمازگزاران روزه دار جلوگیری کردند.

جمعه گذشته نیز در پی حمله نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و استفاده این نیروها از باتوم و بمب‌های صوتی و گازی، درگیری‌های خشونت‌آمیزی بین نمازگزاران فلسطینی و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی رخ داد که منجر به زخمی شدن حدود ۲۰۰ فلسطینی و دستگیری بیش از ۴۰۰ نفر از آن‌ها توسط نیروهای رژیم اشغالگر قدس شد.

یورش روز جمعه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن و مجروح شدن ده‌ها نمازگزار فلسطینی که خود را برای اقامه نماز جمعه به این مکان مقدس رسانده بودند با واکنش گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های بین المللی روبه رو شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha