۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 84721873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۹ میلیون دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 84721873
افزون بر ۹ میلیون دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شد

شیراز- ایرنا- مدیرکل پدافند غیر عامل فارس و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: تاکنون در استان فارس ۹ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۸۰ دُز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده است.

محمد جباریان، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۹۵ درصد مربوط به دُز اول، ۹۰ درصد مربوط به دُز دوم و ۵۶ درصد مربوط به دُز سوم است.

دو شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونایی
دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس، با بیان اینکه هم اینک از مجموع ۳۶ شهرستان استان، ۲ شهرستان سرچهان و خنج در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند ادامه داد: علاوه بر این پنج شهرستان فسا، نی ریز، بوانات، رستم و بیضا نیز در وضعیت نارنجی و ۲۹ شهرستان دیگر استان از جمله شیراز در وضعیت زرد قرار دارند.
جباریان افزود: توصیه و تاکید ما همچنان بر تزریق واکسن، رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک است که امیدواریم از سوی شهروندان جدی گرفته شود.
وی ادامه داد: در اواسط فروردین ماه جاری تعداد شهرستان های قرمز استان یک شهرستان بود و سه شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار داشتند اما امروز تعداد شهرستان های قرمز به عدد ۲ رسیده و هیچ شهرستان آبی نیز در استان نداریم.
او اظهار داشت: عادی انگاری شرایط و بی توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل ها موجب می‌شود شرایط سخت تر و روند شیوع کرونا شتاب گیرد، بنابراین از شهروندان تقاضا داریم که در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدیت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha