۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 84724003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان طرفدار آرمان فلسطین در انگلیس خواستار آزادی قدس شدند

لندن – ایرنا – در آستانه روز جهانی قدس، دانشجویان طرفدار آرمان فلسطین در انگلیس خواستار فروپاشی رژیم جنایتکار اسرائیل و آزادی قدس شریف شدند.

به گزارش ایرنا، جوانان دانشجو با انتشار ویدیویی که از سوی کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس به عنوان هماهنگ کننده اصلی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن منتشر شد عنوان کردند: دو سال گذشته، زندگی برای همه ما سخت گذشت. پیامدهای کرونا بر شغل، تحصیل و خانواده ما تاثیر گذاشت و مانع خروج ما از خانه‌هایمان شد. اما عشق ما به فلسطین تغییر نکرد.

آن‌ها با بیان اینکه این عشق تغییری نخواهد کرد افزودند: درحالی که دوباره در خیابان‌ها به مناسبت روز جهانی قدس راهپیمایی می‌کنیم، پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آوریم.

دانشجویان که پرچم فلسطین را به دست هم می‌دادند، خاطر نشان کردند که به عنوان طلایه‌داران نسل آینده، به تلاش برای آزادی فلسطین و قدس شریف ادامه خواهند داد. آن‌ها در پایان این کلیپ ویدیویی تصریح کردند: فلسطین باید آزاد شود.

چندی پیش هم تعدادی از یهودیان سرشناس انگلیس در آستانه روز جهانی قدس با حمایت از آرمان فلسطین مخالفت خود را با موجودیت و جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی اعلام کردند.

براساس برنامه اعلام شده، راهپیمایی امسال ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) برگزار می‌شود. شرکت کنندگان قرار است مقابل ساختمان وزارت کشور انگلیس تجمع و سپس به سمت دفتر نخست وزیری انگلیس تظاهرات کنند.

این مراسم که پس از دو سال وقفه، به دلیل محدودیت‌های کرونایی در انگلیس دوباره برگزار می‌شود، وحشت و خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته و آن را "ویروسی" خوانده‌اند که "پس از دو سال وقفه به لندن بازمی گردد".

«مسعود شجره» رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس که هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن را برعهده دارد به ایرنا گفت: «نژادپرستی صهیونیست‌ها عزم ما را برای به چالش کشیدن رژیم آپارتاید اسرائیل تقویت و تشویق می‌کند تا برای پایان دادن به نظام سلطه نژادی سخت‌تر تلاش کنیم.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha