۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 84724222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

والدین ۲ شهید در جهرم درگذشتند

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 84724222
والدین ۲ شهید در جهرم درگذشتند

شیراز-ایرنا-مادر شهید دفاع مقدس عبدالعلی اشکانی و پدر شهید دفاع مقدس احسان‌الله رحمانیان کوشککی در جهرم به رحمت الهی پیوستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مرحومه رقیه مصلی نژاد، مادرشهید گرامی عبدالعلی اشکانی در سن ۸۸ سالگی و بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

سید جبار حسینی افزود: مراسم تشییع این مادر گرانقدر ساعت ۱۶:۳۰ چهارشنبه ۳۱ فروردین در گلزار شهدای رضوان برگزار می‌شود.

شهید عبدالعلی اشکانی سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سن ۲۱ سالگی و در هنگام ماموریت  بازگشت از جبهه، در اصفهان به علت تصادف به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم همچنین گفت: مرحوم حاج محمدتقی رحمانیان کوشککی پدر شهید احسان اله رحمانیان کوشککی در سن ۹۱ سالگی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

حسینی افزود: مراسم تشییع آن پدر گرانقدر نیز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه از میدان شهید فهمیده تا مقبره خاندان آیت اللهی برگزار می‌شود.

شهید احسان‌الله رحمانیان کوشککی با عضویت بسیجی در تاریخ ۲۲ فروردین ۶۲، در سن ۲۰ سالگی، در عملیات والفجر یک، در منطقه فکه به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در تاریخ ۲۶ اسفندماه ١٣٧٠ تفحص و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha