۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84724487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: اقبال جهانی به معنویت و اسلام رو به افزایش است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس، حاکمیت دین اسلام در سراسر جهان را وعده الهی دانست و تصریح کرد: امروز با وجود کارشنکی و توطئه‌های مشرکان و دنیای استکبار اما شاهد بازگشت و اقبال روز افزون جهانی به سمت معنویت، دین اسلام و قرآن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی شامگاه سه‌شنبه در مراسم محفل انس با قرآن و ضیافت افطار روزه اولی‌های مدارس پسرانه گنبدکاووس افزود: توجه به معنویت، دین اسلام و قرآن عامل بازدارنده انسان از انجام گناه و رذایل اخلاقی است و امروز پیروان ادیان مختلف گرایش به معنویت برآمده از دین مبین اسلام و کتاب قرآن پیدا کردند.

وی با قدردانی از آموزش و پرورش گنبدکاووس به جهت برگزاری محافل انس با قرآن و ضیافت افطاری ویژه روزه اولی‌ها اضافه کرد: آشنا کردن نسل جدید و پاکیزه با قرآن و مفاهیم آن یک رویش بزرگ و مایه افتخار است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: فعالان قرآنی و دانش آموزانی که آشنایی با قران و مفاهیم این کتاب آسمانی را سرلوحه زندگی و تحصیل خود قرار می‌دهند، نور چشم جامعه اسلامی ما هستند و آموزش و پرورش باید بستر مناسب برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدارس فراهم کند.

امام جمعه گنبدکاووس: اقبال جهانی به معنویت و اسلام رو به افزایش است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: امروز شیاطین و دنیای استکبار با برنامه‌های ضد فرهنگی، اخلاقی و دینی خود به دنبال آسیب زدن به نسل جوان ما و نیز ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم و نسل جوان را هم نسبت به آن آگاه کرد.

وی همچنین با محکوم کردن جنایت انتحاری امروز در یکی از مدارس شهر کابل افغانستان که سبب کشته یا مجروع شدن تعداد زیادی از دانش آموزان شد، افزود: پشت پرده این حادثه و سایر حوادث در کشورهای اسلامی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و اسرئیل هستند که حتی به کودکان و نوجوانان نیز رحم نمی‌کنند. 

در این مراسم معنوی که فرماندار ویژه، برخی روسای ادارات و نهادها و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس حضور داشتند و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط برای دانش آموزان حافظ و قاری قرآن همراه بود، از آنها و مربیان شان با اهدای لوح سپاس و یک جلد قرآن تجلیل شد.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۸۷ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha