۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۰۲
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84724570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانملکی: امیدواریم جام را به مازندران ببریم

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۰۲
کد خبر: 84724570
جانملکی: امیدواریم جام را به مازندران ببریم

تهران- ایرنا- بازیکن نساجی مازندران با اشاره به حضور این تیم در فینال جام حذفی گفت: امیدوارم در بازی آخر هم برنده از زمین بازی خارج شویم تا یک جام باارزش را به هوادران خود هدیه دهیم.

به گزارش ایرنا، امیرمهدی جانملکی با اشاره به فینالیست شدن تیمش در جام حذفی تاکید کرد: از این برد و نتیجه‌ای که به دست آمد خیلی خوشحالیم به خصوص در شبی که با این همه هوادار پرشور برنده بازی شدیم و توانستیم دل آنها را شاد کنیم.

وی در مورد برخوردها و حاشیه‌های این بازی ادامه داد: به هر حال مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و هر دو تیم هم تلاش می کردند تا به فینال برسند. برخوردها به نظرم طبیعی بود و نباید بی دلیل به دنبال حرف و سخن بود. 

او گفت: در فینال هستیم و تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا یک جام ارزنده برای مردم مازندران و علاقه‌مندان به دست بیاوریم. از آن سو آلومینیوم هم به فینال رسیده اما نباید به دنبال نام بود چرا که نتیجه در زمین بازی رقم می‌خورد.

دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه، برگزار شد که طی آن تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر نساجی خاتمه یافت تا شاگردان ساکت الهامی راهی مرحله فینال شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha