۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84726473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر قریب الوقوع مقام های آمریکا به فلسطین اشغالی در بحبوحه درگیری ها

تهران - ایرنا - رسانه های رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع مقامات آمریکایی به فلسطین اشغالی، مصر و اردن خبر دادند و هدف از آن را جلوگیری از رویارویی نظامی گروههای فلسطینی با ارتش این رژیم عنوان کردند.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «i۲۴» رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با اشاره به اینکه آمریکا از اینکه درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به یک رویارویی خشونت‌آمیز تبدیل شود، نگران است، نوشت: در این راستا، مقامات دولت آمریکا فردا (پنجشنبه) وارد اسرائیل، اردن و مصر می‌شوند و با رهبران اسرائیل و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت و گو خواهند کرد.  

در این پیوند، پایگاه خبری «واللا» وابسته به رژیم اسرائیل به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که هیاتی از مقامات آمریکایی در این هفته از فلسطین اشغالی (اسرائیل)، مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین، مصر و اردن دیدن خواهند کرد تا بحران اطراف مسجد الاقصی را آرام کنند. 

بر اساس این گزارش، این هیات که در آن «یاعیل لامپارت» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و «هادی عمرو» مسئول پرونده فلسطین در وزارت خارجه آمریکا حضور دارند، قرار است به منطقه سفر کنند و با مقامات اسرائیل و فلسطین و اردن گفت و گو کنند.  

 این رسانه صهیونیستی با اشاره به اینکه این هیات از سوی «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه اعزام می‌شود، افزود: این اقدام نشاندهنده نگرانی آمریکا از افزایش تنش در منطقه و خطر تبدیل شدن درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به یک رویارویی خشونت‌آمیز گسترده‌تر است. 

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا با محوریت کاهش تنش‌های امنیتی در قدس و مسجد الاقصی دیروز (سه شنبه) با «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، «ایمن صفدی» وزیر امور خارجه اردن و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت و گو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha