۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۳۷
کد خبرنگار: 5210
کد خبر: 84727795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است

یزد - ایرنا – امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: مسلمانان هرسال با شکوه تر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و این حضور نشان از خشم و انزجار آنها نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه پنجشنبه در نشستی به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: بیانات ضد استکباری امام امت و مقام معظم رهبری توانست، جهان شمولی خود را در حرکتهای اسلامخواهی مسلمانان جهان به نمایش بگذارد.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، فلسطین را زنده کرد و این روز نقطه عطفی در جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران و مسلمانان در روز قدس ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا در می آورند و شعار مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضا طنین انداز می شود .

همچنین مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی و شرایط مساعد بیماری کرونا، امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی برگزار می شود.

سعید رستگاری در نشست ستاد استانی بزرگداست روز جهانی قدس با بیان اینکه روزجهانی قدس از شعائر اسلامی بوده و  اهمیت گرامیداشت این روز بر هیچ کس پوشیده نیست گفت: بهره مندی از ظرفیت ائمه جماعات مساجد، معلمان و اساتید در جهت ترغیب جامعه هدف و همچنین استفاده از ظرفیت کارکنان توسط دستگاه های دولتی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم مورد تاکید است .

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha