۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84728129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: سپاه در تمامی عرصه‌ها افتخار آفرین است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ به دستور امام راحل، گفت: سپاه همواره در تمامی عرصه‌ها افتخار آفرین بوده و در کنار سایر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و مردم است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: طبق فرموده‌های امام راحل، "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".

وی با اشاره به جایگاه رفیع و والای سپاه پاسداران، افزود: امروز برخی نسبت به جایگاه رفیع سپاه نمک‌نشناسی و بی‌احترامی می‌کنند، این عده باید بدانند که به برکت سپاه زنده‌ایم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه رشادت‌های فرزندان غیور انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران را باید قدردان باشیم، تاکید کرد: سپاه در تمامی عرصه‌ها همچون شکل‌گیری انقلاب، دفاع مقدس، جنگ با داعش، دفاع از امنیت کشور و امنیت هسته‌ای پیشرو است.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: امنیت امروز کشور و نظام را مدیون سپاه پاسداران هستیم و نقش آفرینی‌های ماندگار و سرنوشت‌ساز سپاهیان در عمر پر برکت انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ  این نظام الهی است که همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی همچنین به فرا رسیدن روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز سرنوشت‌ساز و آرمانی فلسطینیان است که راهپیمایی این روز باید امسال باشکوه و پرشور برگزار شود.

به گفته وی  فلسطینیان به دلیل هم‌پیاله شدن تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی امیدی به این تشکیلات ندارند و خود با مجاهدت، هوشیاری و بیداری توانسته‌اند هم در کرانه غربی رود اردن و غزه مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه فلسطین همواره در متن جامعه و در صدر اخبار جامعه اسلام است، افزود: این در حالیست که دشمنان در تلاش برای به حاشیه راندن فلسطین هستند، خوابی که هرگز تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه‌ها به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهایی که داعیه‌دار تمدن و حقوق بشر هستند، جسارت می‌کنند و به کتاب آسمانی ۲ میلیارد مسلمان پیرو قرآن کریم اهانت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha