دولت سیزدهم در ساختار مدیریتی کشور باید به ثبات برسد

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به حذف مدیران نالایق و ناکارآمد از چرخه مدیریتی کشور گفت: دولت سیزدهم باید هرچه زودتر در ساختار مدیریتی و نیروی انسانی کشور به یک ثبات قابل قبولی برسد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت ها مساله گرانی در جامعه افزود: کشور برای توسعه و پیشرفت نیازمند مدیران انقلابی و فسادستیز است و تا زمانی که دست دلالان و مدیران ناشایست قطع نشود این مشکلات همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه عده ای حوادث و اتفاق های کشور را مربوط به گذشته دانسته و عده ای هم مسائل و مشکلات را به دولت سیزدهم ربط می دهند، اظهارداشت: هر ۲ تفکر غلط است چرا که دولت حاضر مدت کوتاهی ست که سکان کشور را به دست گرفته اما این طور نیست که دولتمردان را به طور کامل از مسائل تبریه کنیم و انتظار داریم هم در سیاست گذاری ها و هم برنامه ریزی ها تغییر و تحولات صورت گیرد.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه استان هرمزگان نسبت به سایر استان در ساختار مدیریتی و نیروی انسانی پیشگام تر است، گفت: امیدواریم که این اتفاق و حضور موثر و انقلابی با پای کار آمدن تمامی دستگاه ها بیش از پیش نمایان شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان ۶ ماهه ای که دولت جدید سکان کشور را به دست گرفته کارهای بزرگی صورت گرفته است، یادآورشد: باید فرصت و مجال به دولت و دولتمردان بدهیم چرا که مسائل اقتصادی کار یک شب و دو روز نیست و مسوولان نیز باید عنایت کنند که ثباتی بر بازار ما حاکم باشد که مردم در رابطه با مسائل اقتصادی خودشان دچار استرس و نگرانی نشوند.

کار سپاه پاسداران صیانت از انقلاب است

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران و ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: در سال ۱۳۵۸ بسیار زیرکانه و مبتکرانه دستور تشکیل سپاه پاسداران را داد برای اینکه از انقلاب اسلامی صیانت کند.

عبادی زاده اظهارداشت: سپاه به عنوان یک نیروی واکنش سریع باید در درون و برون مرزها، در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هرجایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد، باید حضور یابد.

وی همچنین با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش نیز گفت: دلاوردان ارتش جمهوری اسلامی نیز همواره صلابت و اقتدار نظام در فراسوی مرزهای نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و نقش ارتش و نیروی هوایی در جریانات مربوط به حوادث برون مرزی کمتر به آن پرداخته شده است و هرجایی که کشور ما نیاز پیدا کرده، دلاورمردان ارتش به عنوان بازوی توانمند انقلاب حضور فعالی داشته اند.

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: سپاه و ارتش هم ۲ هستند که انقلاب اسلامی را به آرمان های خودش می رسانند و هم ۲ بازوی توانمند هستند و دشمن با وجود همه دسیسه ها نتوانسته است میان این ۲ بازوی توانمند رخنه و نفوذ کند.

وی همچنین به کودتای طبس اشاره کرد و گفت: در این روز وعده های الهی محقق شد و هیمنه استکباری آمریکا فرو ریخت و لکه ننگی برای آمریکایی ها شد.

عبادی زاده اذعان داشت: این مساله فقط مربوط به طبس نیست بلکه امروز نیز ما شاهد خفت، خواری و زبونی رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم و روز به روز شاهد هستیم که آمریکایی ها با خفت بیشتر منطقه را ترک می کنند که چاره ای جز این را هم ندارند.

وی گفت: این حادثه را یادآور می شویم برای اینکه آمریکایی ها بدانند، این اتقاقاتی که در گذشته برایشان افتاده الان هم هست.

روز قدس امسال در ایران و هرمزگان باید متفاوت باشد

امام جمعه بندرعباس همچنین ضمن دعوت از مردم استان برای راهپیمایی روز قدس گفت: امسال باید روز قدس مان در ایران و استان متفاوت از سال های قبل باشد چرا که

چرا که حوادث و وقایعی که در سرزمین های اشغالی دارد اتفاق می افتد، در نوع خودش کم نظیر است و ما شاهد یک جریان انتفاضه شدید در سرزمین های اشغالی بویژه در کرانه باختری رود اردن هستیم.

حجت الاسلام عبادی زاده یادآورشد: روزی کرانه باختری حیات خلوت صهیونیست ها بود اما امروز تبدیل شده به یک نقطه ای که رزمندگان و مردم فلسطین از همان مرکز ضربه های خودشان را علیه صهیونیست ها شروع کرده اند.

وی تاکید کرد: صهیونیست ها این را خوب می دانند که کرانه باختری و قدس شریف به هم متصل شده اند و سرنوشت رژیم صهیونیستی را با همدیگر تعیین می کننند و این مساله ای است که خود رژیم صهیونیستی به آن اذعان و توجه دارد و احساس خطر می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha