۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 84728729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ تن کالای اساسی بین هیات‌های مذهبی آبادان توزیع شد

۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبر: 84728729
۲۵ تن کالای اساسی بین هیات‌های مذهبی آبادان توزیع شد

آبادان - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ۲۵ تن کالای اساسی برای پخت و پز و نذور شب‌های احیای ماه مبارک رمضان بین هیات‌های مذهبی آبادان توزیع شد.

حجت الاسلام عادل رویوران روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور تامین کالای اساسی هیات‌های مذهبی در شهرستان آبادان، حواله ۱۰ تن برنج، پنج تن مرغ، پنج تن شکر و پنج تن روغن توزیع شد.
وی به برگزاری آیین احیا در ۱۳۰ مسجد شهرستان آبادان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: ۳۰ مسجد بیشترین جمعیت و حضور روزه داران در آیین شب‌های احیاء را در آبادان داشتند.
حجت الاسلام رویوران گفت: ۳۰ مبلغ دینی که ۲ نفر آنها از قم اعزام شده‌اند، کار تبلیغ و اجرای آیین‌ها و برنامه‌های دینی در مساجد شهرستان را برعهده دارند.
وی جزء خوانی قرآن کریم را از برنامه های مساجد آبادان در طول ماه رمضان بیان کرد و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم چهار محفل قرآنی در شهر و روستا برگزار شده است.
وی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن در مساجد و مصلای آبادان از شبکه تلویزیونی آبادان به صورت زنده پخش شده و ضمن اینکه کرسی تفسیر قرآن نیز توسط امام جمعه آبادان نیز دایر شده است.
شهرستان آبادان ۳۶۹ هیات مذهبی فعال، و دارای ۱۳۰ مسجد و ۲۳۹ حسینیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha