۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84730107
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: هیچ سرمایه گذاری در سبزوار نباید معطل بماند

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳
کد خبر: 84730107
فرماندار: هیچ سرمایه گذاری در سبزوار نباید معطل بماند

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی، هیچ سرمایه گذاری در این شهرستان نباید معطل بماند و ستاد تسهیل بطور سریع موانع این مسیر را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: هرگونه تعلل در مورد سرمایه گذاری صاحبان صنایع، کارآفرینان و فعالان اقتصادی از سوی دستگاههای اداری شهرستان سبزوار پذیرفتنی نیست.

وی اظهار داشت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت موردی موانع پیش روی سرمایه گذاران و نیز مشکل واحدهای صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان را بررسی کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: دستگاه های اجرایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های شهرستان و با تمام توان برای تحقق شعار سال پای کار بیایند.

ابراهیمی افزود: شهرستان سبزوار ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی دارد که با بهره‌گیری از شرکت های دانش بنیان این ظرفیت‌ها به تولید و اشتغال پایدار می‌رسد.

وی ادامه داد: درباره تحقق شعار سال، همه دستگاههای اداری با بدنه فعالان اقتصادی همکاری کرده و در حوزه دانش بنیان نیز به طرح های علمی کمک کنند.

ابراهیمی کردیانی در ادامه با اشاره به سفر پر خیر و برکت دولت سیزدهم به خراسان رضوی در اوایل سال جاری گفت: اجرایی شدن مصوبات این سفر در هفته های آتی علاوه بر رونق استان و شهرستانها به ارتقای سطح امید و اعتماد مردم می انجامد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهر و روستاهای این شهرستان افزود: اقدامات جهادی، انقلابی و  نهادینه کردن تفکر دوران دفاع مقدس راهبرد برون رفت از این مشکلات است.

ابراهیمی افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره با توطئه های مختلف دشمنان مواجه بوده و هر آنجا که مردم به میدان آمده و همیار دولت و مسئولان شده اند مشکلات برطرف شده است.

وی اظهار داشت: به منظور تسریع در رفع مشکلات موجود شهرستان، باید شبکه ای از مسائل شناسایی شود و از این طریق مشکلات مختلف مناطق روستایی، حاشیه شهر و  حوزه های مختلف عمران، اجتماعی، زیرساخت و  برنامه های اقتصادی  امنیتی مشخص شود.

ابراهیمی افزود: مشکلات مردمی و موانع توسعه ای بر اساس چارچوب مشخص تدوین و اولویت بندی شود و شبکه رسیدگی به مسائل در هر نهاد ایجاد و نهادهای اداری با هم افزایی و تعامل نسبت به رفع مشکلات چاره اندیشی و اقدام عملی نمایند.

 وی در بخش دیگری با اشاره به برخی نگرانی ها درباره کالاهای معیشتی مردم افزود: کارگروه ستاد تنظیم بازار در شهرستان فعال است و با عرضه به موقع کالاهای اساسی و نظارت و بازرسی های لازم هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

شهرستان ۲۸۵ هزارنفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha