کلیمیان شیراز انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کردند

شیراز-ایرنا- جامعه کلیمیان شیراز همگام با مسلمانان و ادیان الهی زرتشتیان و ارامنه با حضور در راهپیمایی روز قُدس، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

رئیس انجمن کلیمیان شیراز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قُدس در بیان پیام حضور جامعه کلیمیان در این آیین گفت: کلیمیان ایران و استان فارس از صهیونیست و ظالمان دنیا بیزارند و با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، این نفرت را به دنیا نشان می‌دهند.

امیرعلا سالاری با بیان این که حضور کلیمیان در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده ظلم ستیزی آنان و حمایت از مظلومان فلسطین است افزود: کشتار غیر انسانی مردم مظلوم فلسطین و حملات پیاپی و جنگ نابرابر علیه مردم بی دفاع این منطقه، تداوم این حملات را مصداق علنی نقض حقوق بشر است.
وی گفت: کلیمیان شیراز همگام با دیگر شهروندان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و صهیونیست غاصب نشان دادند.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز تاکید کرد: این حضور باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان و سر افکندی استکبار جهانی و صهیونیست غاصب خواهد بود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) به نام «روز قدس» نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha