۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84732952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز قدس نمایش وحدت امت اسلامی در جهان است

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبر: 84732952
روز قدس نمایش وحدت امت اسلامی در جهان است

بروجرد - ایرنا - رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: روز قدس نمایش وحدت امت اسلامی برای آزادی قبله اول مسلمانان و از بین بردن رژیم غاصب اسرائیل است.

حجت‌الاسلام نصرت اله موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس به عنوان ماندگارترین حرکت تاریخی امام خمینی (ره) به عنوان احیاکننده اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر است که هرگز کمرنگ و فراموش نمی‌شود.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی  تا آزادی فلسطین و محو کامل فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.

وی افزود: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع‌شده جهان اسلام است.

وی گفت: شواهد قطعی در فروپاشی سلطه رژیم صهیونیستی و خروج این رژیم از سرزمین فلسطین قبل از پایان موعد ۲۵ ساله و زمان تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام موسوی از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان بروجرد دعوت کرد تا مانند سال‌های گذشته باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که روز جمعه از میدان یادبود تا مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده و در دنیای اسلام و میان ملت‌های مسلمان نیز این روز، مهم و حساس به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha