۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85382758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان اعلام شد

زنجان - ایرنا - رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ زنجان گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مراسم اعمال می‌شود.

سید پیمان شبیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، تردد و توقف تمامی خودروها و موتورسیکلت ها در این روز از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

وی اضافه کرد: طبق تصمیمات در این روز تردد و توقف تمامی خودروها از ضلع غربی چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب ممنوع است.
این مسوول با تاکید بر اینکه خودروهای پارک شده در این مسیرها به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد از زنجانی ها خواست از پارک خودروهای خود در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.
به گفته شبیری، امشب نیز با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم آتش بازی ساعت ۲۱ امشب در میدان ارتش زنجان برگزار می شود و بر این اساس به صورت مقطعی در مدت نیم ساعت محدودیت ترافیکی در این مسیر اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر خودرو تردد موتورسیکلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در میسرهای اعلامی ممنوع است و شهروندان می توانند از خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ زنجان خاطر نشان کرد: عوامل نیروی انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم و امنیت شهروندان تمهیدات ویژه ای را به اجرا خواهند گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha