راهپیمایی روز قدس در بیش از ۱۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز قدس امسال با حضور پرشور و آگاهانه مردم در ۱۰۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «هادی خلیلی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راهپیمایی روز قدس امسال پس از ۲ سال شرایط کرونایی برگزار می‌شود و انتظار است مردم مومن و روزه ‌دار استان مرکزی با حضور پرشور و گسترده خود در این راهپیمایی، همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر ندای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سردهند.

وی بیان کرد: انتظار است شرکت کنندگان در راهپمایی روز قدس، نسبت به زدن ماسک توجه ویژه داشته باشند و بار دیگر با حضور پرشور خود حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: قشرهای مختلف مردم شهرها و روستاهای استان ساعت ۱۱ روز جمعه نهم اردیبهشت‌ ماه جاری از مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند و یکصدا ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار داشت: آیین راهپیمایی روز قدس شهر اراک از میدان شهدا آغاز شده و با عبور از پل خیبر و خیابان‌های محسنی و شیخ فضل الله نوری در مصلای بیت المقدس پایان می‌یابد.

وی بیان کرد: راهپیمایان روز قدس اراک پس از پیمودن مسیر راهپیمایی وارد مصلی بیت المقدس می‌شوند و سخنران آیین روز قدس این شهر نیز سرلشگر پاسدار سید «یحیی رحیم‌صفوی» (مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا) است.  

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha