۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84735374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقرار ۱۰دستگاه آمبولانس در استان زنجان، همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس

زنجان- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس و برای خدمات‌دهی بهتر، ۱۰ دستگاه آمبولانس در استان مستقر می‌شود.

داریوش تقی‌لو شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، اورژانس زنجان در روز جهانی قدس آماده‌ ارایه خدمات به هم‌استانی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا علاوه بر آماده‌باش تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای، ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای راهپیمایی روز جهانی قدس در نظر گرفته شده  است، اضافه کرد: ۲۰ نفر از کارکنان اورژانس نیز در مدت برگزاری این رویداد، خدمت رسانی می کنند.

تقی لو افزود: بر این مبنا در شهر زنجان ۲ دستگاه آمبولانس در میدان قائم و مسیر راهپیمایی در کوچمشکی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در درب ورودی مصلی نمازجمعه زنجان مستقر خواهد شد.

به گفته این مسوول، استقرار آمبولانس‌ها از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود همچنین تعداد ۷ دستگاه آمبولانس نیز در شهرستان‌ها مراسم راهپیمایی روز قدس را پوشش داده و خدمات رسانی خواهند کرد.

طبق آمار اعلام شده، با جانمایی استاندارد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در این استان، کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری و مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار درماموریت های شهری و جاده ای به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده ها منجر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha