استقرار تیم‌های اورژانس در مسیر مراسم روز جهانی قدس در کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امروز همزمان با روز جهانی قدس و با توجه به ازدحام جمعیت در این مراسم استقرار تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌ریزی شده است.

دکتر «مسعود قلعه سفیدی» روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: در روز قدس و بدلیل سنگینی ترافیک موجود، بالگرد اورژانس هوایی استان برای خدمت رسانی به بیماران و مصدومین احتمالی در شهرستان ها علاوه بر پایگاه های زمینی، در حالت آماده باش کامل قرار خواهد داشت.

وی همچنین اظهار داشت: ۱۸ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتور آمبولانس راهپیمایی را پوشش خواهند داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان کرمانشاه همگام با مردم انقلابی در مراسم روز قدس، از هموطنان درخواست می کنم در صورت بروز هرگونه حادثه یا مشکل نیازمند اعزام آمبولانس ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه ۶۸ پایگاه اورژانس شامل ۳۱ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی با همکاری هوانیروز دارد و همچنین ۱۴۴ آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس موتوری در اختیار دارد.

امام خمینی (ره) ۱۳ رمضان ۱۳۹ ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز (جمعه ۲۵ فروردین) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی (مقابل مسجد معتضدی) آغاز و به سمت مسجد جامع کرمانشاه ادامه خواهد یافت.

در مراسم روز جهانی قدس کرمانشاه امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha