روز قدس، پیام محکومیت رژیم صهیونیستی به مجامع جهانی است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: روز جهانی قدس، پیام محکومیت رژیم صهیونیستی به مجامع جهانی و بین‌المللی است.

ماموستا «مامد کلشی نژاد» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز، جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را که اخیراً شدت یافته محکوم کرده و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش مجامع بین‌المللی خواهد رساند.

وی با تاکید بر اتحاد امت اسلام در جهت حمایت از ملت فلسطین گفت:  بی‌غیرتی برخی حکام عرب و اقدام آنها در جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، موجب گستاخی رژیم جنایتکار شده‌ است لذا حکام عرب باید بدانند آنها دوست مسلمانان نیستند و تنها برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه به هراس رژیم صهیونیستی از راهپیمایی‌ روز قدس و اتحاد امت اسلام اشاره کرد و یادآور شد: جنایات رژیم صهیونیستی و قتل‌عام کودکان و زنان و مردان بی‌گناه نشانه هراس آنها از اتحاد امت اسلام است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از درون متلاشی شده است، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ روز قدس، پایه‌های پوشالی رژیم صهیونیستی را به لرزه در خواهد آورد.

 امام‌ جمعه اهل‌سنت ارومیه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هراندازه تلاش کرد تا ذهن ملت‌های مسلمان را از مساله فلسطین دور کند موفق نشد بلکه مسلمانان هر روز با اقتدار بیشتری انزجار خود را از اسرائیل فریاد زدند.

 وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ روز قدس، زنگ خطری برای رژیم صهیونیستی است چرا که در این روز، امت اسلام با فریادهای خود، پرده از جنایات او برخواهند داشت.

 امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه فلسطین یکی از محورهای اتحاد امت اسلام است، افزود: برهمین اساس در راهپیمایی روز جهانی قدس همه ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار گرفته و با اتحاد و یکدلی در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین پیام انزجار خود را به گوش رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین حقوق بشر می‌رسانند.  

وی اظهار امیدواری کرد راهپیمایی‌ روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

به گزارش ایرنا، معمار کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ شمسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین  در این راهپیمایی شرکت کنند.

راهپیمایی روز قدس نه تنها در ایران اسلامی، بلکه در بیشتر کشورهای جهان برگزار می‌شود.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha