۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبر: 84735509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم پیشوا همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند

پیشوا - ایرنا - همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان پیشوا با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش ایرنا، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان پیشوا در آخرین جمعه‌ماه مبارک رمضان، با اجتماع در مقال مسجد امام خمینی (ره)صحنه‌های پرشور دیگری از حماسه حضور را خلق کرده و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند.
راهپیمایان با حرکت در مسیرهای راهپیمایی منتهی به صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) صحنه های زیبایی از وحدت و انسجام مسلمانان را به رخ جهانیان کشیدند.
راهپیمایان با در دست داشت تصاویر حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و قدس شریف و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رزیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اعلام کردند.
راهپیمایان باسردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.
فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضای شهر پیشوا طنین انداز شده و راهپیمایان با مشت های گره کرده مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شدند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهایی با مضامین ‌اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، روز قدس روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مشکل اصلی مسلمانان وجود اسراییل است، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
مردم پیشوا با حضور در اجتماع در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) برادر بلافصل امام رضا (ع) بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تأکید کردند.
در شهر جلیل‌آباد نیز مردم همیشه در صحنه این شهر، با اجتماع در میدان سردار حاج قاسم سلیمانی و حرکت به سمت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، بر استمرار حرکت شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سلیمانی تأکید کردند.
فرماندار پیشوا در اجتماع مردم این شهرستان که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برپا شد، بر لزوم حمایت همه جانبه مردم از آرمان فلسطین تأکید کرد.
ابراهیم تاجیک نوری افزود: روز جهانی قدس، عامل وحدت و انسجام بین ملت‌های مسلمان و ایجاد کننده صف واحد در برابر استکبار جهانی و اسرائیل به عنوان دشمن شماره یک جهان اسلام است.
وی اظهار داشت: امروز آرمان فلسطین از مرزهای جغرافیایی جهان اسلام پا را فراتر گذشته و بسیاری از آزادیخواهان جهان نیز در صف مبارزه با رژیم اشغالگر قدس ایستاده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.
این مسئول تأکید کرد: ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، سبب شد که آرمان فلسطین تا همیشه زنده مانده و توطئه‌های مختلف استکبار نتواند حق مردم فلسطین را به دست فراموشی بسپارد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha