۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84735813
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

در مسیر قدس؛

وحدت آفرینی مهمترین هدف روز جهانی قدس است

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبر: 84735813
وحدت آفرینی مهمترین هدف روز جهانی قدس است

همدان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان وحدت آفرینی را مهمترین هدف روز جهانی قدس دانست و گفت: این روز نماد مبارزه با استکبار، ظلم و تجلی شکوه همدلی، وحدت و صدای یکرنگی و یکدلی برای دفاع از مظلوم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «سید محمدحسن فاضلیان» روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان با اشاره به اینکه با وحدت و اتحاد می توان دشمن را نابود کرد، خاطرنشان کرد: با عنایت الهی امروز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیست در برابر مقاومت زمین گیر شده و توانایی دست درازی به مناطق اسلامی را ندارد.

وی روز قدس را روز تجلی اراده ها و مخالفت با رژیم صهیونیستی دانست و افزود: هم اکنون پیروز واقعی ملت فلسطین هستند که با مقاومت چندین ساله چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان داده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه روز قدس نشانگر وجود مخالفت همگانی و گسترده جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است اظهار داشت: پاسداشت روز قدس وظیفه همه مسلمانان و آزادی خواهان است.

حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیست برای حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از مظلوم تا استیفای حقوق ملت فلسطین ادامه دارد.

در این آیین که با حضور پرشکوه مردم روزه دار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در حال برگزاری است گروه سرود نوجوانان به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش ایرنا، روز قدس یکی از مناسبت‌های راهبردی مسلمانان در جهان اسلام به شمار می‌آید که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی امام خمینی(ره) یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری روز قدس در ایران و سراسر جهان اسلام است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۷۰ نقطه استان همدان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha