۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 84735826
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 امام جمعه بیجار: مطالبه آزادی قدس نقطه وحدت امت های اسلامی است

سنندج- ایرنا- امام جمعه بیجار گفت: مطالبه به حق آزادی قدس شریف، در فلسطین اشغالی، نقطه وحدت امت های اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام علی خورشیدی روز جمعه در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: وحدت اسلامی و بیداری اسلامی در جهان اسلامی در حال رشد و شکوفایی است و مطالبه بحق در مورد حقوق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف، نقطه وحدت و بیداری امت های اسلامی جهان است.

وی افزود: روز قدس که یادگاری ارزشمند از امام راحل است، نماد آزادی خواهی و روز تحقق وعده اللهی در خصوص ملت های مظلوم اسلامی در جهان است که با توکل به خداوند بر دشمنان پیروز خواهند شد.

وی ادامه داد: امروز، رژیم صهیونیستی یک خطر جدی برای همه کشورها و منطقه غرب آسیا است، این رژیم جعلی و شیطانی جز نابودی اسلام و حذف نمادهای اسلامی در جهان، هدف و آرمانی ندارد که با بیداری اسلامی و هوشیاری و بصیرت امت های مسلمان، این آرزو به خاک گور خواهد رفت.

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، این غده سرطانی هر روز ضعیف می شود خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر در جهان علیه این رژیم جعلی و همبستگی ملت های آزادی خواه، همه گواه بر تعبیر فرموده حکیمانه است.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری هم  اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش از این فرمونده که اسراِئیل،  ۲۵سال آینده را نخواهد دید و دشمنان اسلامی و بخصوص رژیم جعلی کودک کش، هر روز برای حقانیت این مهم، موجب نابودی زودتر خود خواهند شد.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که معادلات سیاسی به نفع مردم فلسطین در حال رقم خوردن است و همگی بخوبی می دانیم که راه مقاومت تنها را نجات و پیروزی از چنگال دشمنان است.

وی یادآور شد: مجاهدان و قهرمانان فلسطین که در قلب شهرهای اشتغالی عملیات های مهمی را رقم زدند، سالهای طعم اسرات و شکنجه در زندان های مخوف رژیم صهیونیستی را تجربه کرده بودند امّا این سختی ها و رنج ها، ذره ایی از کم رنگ نمودن آرمان آزادی خواهی فلسطین نکاهید و برنامه ریزی برای عملیات های قوی تر در منطقه اشغالی را روشن کرد.

امام جمعه بیجار گفت: این زندان ها و شکنجه های فلسطینی ها، فرصتی برای رشادت و جهاد شده است، هنگامی که راه درست را انتخاب کنید و به خداوند و نصرت الهی ایمان داشته باشید، بدون شک پیروز خواهید شد.

وی گفت: این نوع عملیات ها با چنین کیفیتی نشان از آن دارد که ۱۳ میلیون جمعیت فلسطین، آرمانی جز آزادی و استقلال ندارد و هیچ گاه در هیچ شرایطی از این مهم دست نخواهند کشید و برای جان فشانی لحظه ایی درنگ نمی کنند.

در پایان این راهپیمایی، ضمن قرائت قطع نامه علیه رژیم کودک کش صهیونیستی، پرچم های منحوس این رژیم و آمریکا را به آتش کشیده  و مردم بیجاری گروس یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافقین مزدور سر دادند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha