۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84735962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در میامی طنین انداز شد

شاهرود - ایرنا - ندای حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین با حضور باشکوه مردم و مسئولان در میامی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم میامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت‌های گره کرده با حضوری باشکوه اوج انزجار خود از دشمنان را نشان دادند.
راهپیمایی روز قدس امسال نیز با حضور پرشور و گسترده و نشان دادن حمایت همیشگی مردم این منطقه از ملت مظلوم فلسطین همراه بود.
 امروز خیابان‌های سطح شهر میامی صحنه به نمایش گذاشتن دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یادآوری جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست به تمامی دنیا شده بود.
برخی از جوانان و نوجوانان که پلاکاردهایی با مضامین و شعارهایی همچون  «مرگ بر اسرائیل» ، « مرگ بر آمریکا» و «فلسطین پاره تن اسلام است» در دست داشتند حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.
راهپیمایی امسال روز قدس در میامی با صحنه‌های زیبایی از حضور مردم و کودکانی بر دوش پدران، گرفتن عکس و فیلم با گوشی‌های تلفن همراه و برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین همراه بود.

یکی از کارگران ساختمانی که به همراه دختر خردسال خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیام‌های مهمی را برای دشمنان دارد و حضور مردم نقشه‌های پلید آنان را خنثی می‌کند.
علی اصغری افزود: روز قدس، فقط روز فلسطین نیست و ملت بزرگ ایران حامی مردم مظلوم است.
یکی از دانشجویان شرکت کننده در این راهپیمایی هم گفت: هدف ما از شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی است.
محمد نوروزی ادامه داد: برای اطاعت از فرمان امام راحل و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین امروز در راهپیمایی شرکت کردیم تا نفرت خود را به این حکومت کودک کش نشان دهیم.

رییس کمیته امداد امام راحل میامی نیز در این مراسم گفت: مقاومت مردم فلسطین به ویژه جوانان و فریادهای مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی به ثمر می‌رسد.
 مرتضی نوروزپور افزود: حضور جوانان جبهه مقاومت در فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل را رقم خواهد زد.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی ( ع) میامی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی به دشمنان اسلام و مسلمانان ثابت کرد ما همیشه در صحنه حضور داریم و همواره حامی مظلومان خواهیم بود.
حجت الاسلام محمد ابراهیم نورآبادی که به همراه خانواده‌اش در این راهپیمایی حضور داشت، تصریح کرد: جای بسی افتخار است که مردم روزه دار میامی برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در این راهپیمایی شرکت کردند.

شهردار میامی نیز در این مراسم گفت: روز قدس نماد همبستگی امت اسلامی درحمایت از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین است.
علیرضا رهبری ادامه داد: امروز بار دیگر ملت بزرگ ایران اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فلسطین پاره تن اسلام است و ما مسلمانان باید همواره حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دهیم.

غلامرضا فلاحتی ادامه داد: مردم شهرستان میامی در روستاها و شهرها با حضور خود در راهپیمایی امسال بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی نیز اظهار داشت: حضور مردم برگ زرین دیگری بر تاریخ کشور برجای گذاشت و استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب اسرائیل انگشت به دهان ماندند.

سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی افزود: ملت بزرگ ایران همیشه حامی مظلومان دنیا بوده و خواهیم بود.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha