۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84736327
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: مبارزه با ظلم آرمان مشترک همه  آزادیخواهان جهان است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به دنیا مخابره کرد که مبارزه با ظلم و تجاوز، هدف و آرمان مشترک همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

به گزارش ایرنا،حسین ابراهیمی کردیانی عصر جمعه با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم دیار سربداران در  راهپیمایی روز قدس به خبرنگاران افزود:  مردم ایران و ملت های آزادیخواه بار دیگر با حضور خود در روز قدس، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حامیانش را اعلام کردند.

وی اظهار داشت: مردم مسلمان ایران باری دیگر ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارند و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس خیابانها و کوچه های شهر را آذین بستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:  سران این رژیم فاسد و غاصب صهیونیستی باید بدانند وعده خداوند برای از بین رفتن قوم ستمگر و ظالم دور نیست و به واسطه خون شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این وعده الهی نزدیک است.

ابراهیمی افزود: خروش انقلابی مردم سبزوار که در لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار این شهرستان ثبت کرد.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha