۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبر: 84737449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سیاسی خمین برگزار می‌شود

خمین- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین گفت: ۱۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته عقیدتی سیاسی از سوی این نهاد انقلابی در زادگاه امام راحل برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمدسعید خضایی » روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: همایش حکمت مطهر و تجلیل از هادیان سیاسی مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه در خمین است.

وی بیان کرد: نشست با امام جمعه، برگزاری کارگاه‌های عقیدتی، نشست‌های بصیرتی و عقیدتی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت همزمان با گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه و هفته معلم در خمین برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمین ، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان بیان کرد.

وی گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصت خوبی برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و افزایش بصیرت پاسداران است.

حجت الاسلام خضایی اظهار داشت: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران را در سپاه تقویت کند و این مهم امر با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملی حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محقق می شود.

وی بیان کرد: در این راستا ۲۰ هادی سیاسی و بیش از ۲۰ مربی عقیدتی با سپاه خمین همکاری دارند.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری به عنوان روز معلم در تقویم رسمی کشورمان نامگذاری و ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha