۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۸
کد خبر: 84737707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار همدان: تخلفات نانوایی ها با حساسیت بیشتری رصد می شود

همدان- ایرنا- فرماندار همدان گفت: کم فروشی و پایین آمدن کیفیت نان پذیرفتنی نیست بنابراین تخلفات نانوایی ها با حساسیت بیشتری رصد و کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد علی محمدی روز شنبه در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان اظهار داشت: با وجود افزایش قیمت نان اما بهبود کیفیت نان مدت کوتاهی دوام داشت و دوباره شاهد پایین آمدن کیفیت نان و کم فروشی در برخی از نانوایی های این شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: بازرسی هدفمند و بابرنامه از نانوایی ها از امروز تشدید شده و علاوه بر شمارش آرد، وضعیت بهداشتی، رعایت ساعت کاری، کم فروشی و کیفیت نان با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته فرماندار همدان بالا بودن تعداد نانوایی ها باعث شده فعالیت با سهمیه فعلی برای برخی از نانوایی ها مقرون به صرفه نباشد.

محمدی ادامه داد: بنابراین از اتحادیه ذیربط انتظار می رود نسبت به بازرسی مستمر و تقویت نظارت داخلی اقدام کرده و در صورت انجام و تکرار تخلف، نانوایی متخلف در فرایند لغو پروانه قرار گیرد.

وی درباره بالا بودن قیمت سیب زمینی نیز گفت: اداره تعاون روستایی نسبت به پیگیری موضوع و تامین و توزیع سیب زمینی با هدف تنظیم بازار اقدام کند.

محمدی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار به ثبات رسیده است افزود: انبار کالاهای اساسی و فروشگاههای زنجیره ای به منظور عرضه مستمر روغن باید به صورت دوره ای با زمانبندی مشخص مورد بازرسی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha