۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84738290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاتر کمیته امداد کردستان آماده  دریافت زکات فطریه است

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: دفاتر این نهاد در شهرهای مختلف استان آمادگی دریافت زکات فطریه و کفارات روزه داران و توزیع آن در بین نیازمندان در سریعترین زمان ممکن است.

رضا طوسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۷۲ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد در سطح استان هستند که با هدف کمک به تامین معیشت این خانوارها در عید فطر،  کمیته امداد نسبت به جمع آوری و توزیع زکات فطریه و کفارات اقدام می کند.

وی افزود: شماره کارت  ۰۴۵۳ – ۵۰۰۳ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷  بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان مختص زکات فطریه و کفاره است و مؤدیان می توانند وجوهات شرعی خود را به این حساب واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه زکات فطریه ای که جمع آوری می‌شود شامل فطریه عام، سادات، کفاره عمد و کفاره غیرعمد است، یادآور شد: مبالغ واریزی در سریعترین زمان به حساب سرپرستان خانوار زیرپوشش این نهاد واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند زکات جمع آوری شده را هدفمند هزینه کرده و آن را میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع کند تا بخشی از مشکلات محرومان جامعه رفع شود.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha