۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84738393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کمیته امداد: ۴۴ پایگاه در میامی فطریه جمع آوری می‌کنند

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: ۴۴ پایگاه در سطح این شهرستان فطریه عام، سادات و کفاره مومنین را جمع‌آوری می‌کنند.

مرتضی نوروزپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پایگاه‌های برنامه‌ریزی شده در مصلای نماز عید سعید فطر شهرستان میامی نسبت به دریافت فطریه عام و سادات و کفاره اقدام می‌کنند که این پایگاه‌ها شامل کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هستند.

وی ابراز داشت: از مجموع ۴۴ پایگاهی که نسبت به جمع‌آوری فطریه اقدام می‌کنند، سه پایگاه در شهر میامی و ۴۱ پایگاه در روستاهای بخش کالپوش، مرکزی و شهر رضوان مستقر هستند.
نوروزپور ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از طریق پول نقد، پایگاه‌های کمیته امداد حضرت امام (ره) به دستگاه کارت‌خوان مجهز هستند تا افراد بتوانند با کارت بانکی نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی تصریح کرد: سال گذشته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال زکات فطره و ۱۴۲ میلیون ریال کفاره جمع آوری شد.

کمک نقدی به مددجویان، پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی و همچنین خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان و کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که از سوی این نهاد ارائه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha