۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84739829
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در ۱۹ نقطه  استان سمنان اعلام شد

سمنان- ایرنا- مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: نماز عید سعید فطر در ۱۹ نقطه استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: نماز عید فطر فردا سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر سمنان در مصلای این شهر ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اقامه می‌شود.
وی ادامه داد: نماز عید فطر در سرخه در حسینیه شهدای این شهر، مهدیشهر در حسینیه المهدی(عج)، بسطام صحن امامزاده محمد(ع)، کلاته خیج حسینه اعظم، شهمیرزاد بلوار آیت‌الله مومنی مصلای نماز جمعه، ایوانکی میدان امام خمینی(ره) روبه‌روی بخشداری،بیارجمند پارک شاهد در جوار گلزار شهدای گمنام و درجزین میدان شهدا مدرسه حضرت مهدی(عج)، در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: نماز عید فطر در شاهرود در مصلای پیامبراعظم(ص)، دامغان در مصلا، میامی در مسجد جامع، رویان در جوار گلزار شهدای رویان در ساعت هفت صبح اقامه می‌شود.
فاطمی تصریح کرد: نماز عید فطر در گرمسار در در میدان امام خمینی(ره) این شهر مقابل مسجد جامع ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به امامت حجت‌الاسلام آرامی امام جمعه گرمسار اقامه می‌شود.
وی یادآور شد: نماز عید فطر در کالپوش در مسجد جامع، دیباج در مصلای این شهر، آرادان مسجد صاحب الزمان(عج) و کلاته‌رودبار در مسجد جامع در هشت صبح اقامه می‌شود.
وی افزود: نماز عید فطر در مجن در ساعت هشت و ۱۵ دقیقه صبح اقامه خواهد شد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: استفاده از ماسک، مهر و سجاده شخصی برای نمازگزاران حاضر در نماز عید فطر به منظور حفظ سلامت در مقابله با کرونا ضروری است.
در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی، شهرستان میامی، دامغان، مهدیشهر و گرمسار زرد و شاهرود و سمنان آبی کرونایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha