۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84740554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مسئولان با جلوگیری از عوامل گرانی‌ها امید را به مردم بازگردانند

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: مسئولان و دولتمردان جلوی عوامل گرانی‎ها را بگیرند تا ثبات قیمت در بازار امیدواری را به مردم بازگرداند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز سه شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در رشت اظهار داشت: گرچه مردم به مسئولان و نظام امیدوراند اما گرانی ها مردم را رنج می دهد و از مسئولان نظام و دولتمردان تقاضا داریم جلوی عواملی که موجب گرانی ها می شود را بگیرند.

نمایمنده ولی فقیه در استان گیلان افزود: از همه مسئولان گیلان نیز میخواهم تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات در عرصه بازار ، خرید و فروش ، معاملات و حتی در بخش کشاورزی برطرف شود و ثبات قیمت در بازار ایجاد شود.

وی به حضور پرشکوه مردم گیلان در روز قدس اشاره و بیان کرد: از شما مردم نیز تشکر می کنیم که امسال و در ماه مبارک رمضان مساجد را پر کردید و در روز قدس نیز، حضور بسیار پررنگی داشتید و فریضه‌های خود را به خوبی انجام دادید.

امام جمعه رشت ادامه داد: اما متاسفانه امسال ماه مبارک رمضان با تلخی هایی برای بعضی از مسلمانان در جهان همراه بود و در کشور افغانستان ، مسلمانان در حال بندگی مورد حملات ناجوانمردانه قرار گرفتند که این حملات وحشیانه را در تعداد دیگری از کشورها شاهد بودیم.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: این در حالی است که امسال جمهوری اسلامی ایران جایگاه پرعظمتش را در دنیای اسلام بیش از پیش پیدا کرد و بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان که به نظام جمهوری اسلامی امیدوار بودند تا ابهت استکبار جهانی را بشکند، ناامید نشدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha