۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۱۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84741657
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استقرار گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در قدس از بیم حملات نیروهای مقاومت فلسطین

تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، رژیم صهیونیستی از بیم حملات نیروهای مقاومت فلسطین سامانه ضد موشکی گنبد آهنین را در قدس اشغالی مستقر کرده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، منابع عبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی وقوع عملیات در اراضی اشغالی را در آستانه حمله روز پنجشنبه شهرک نشینان به مسجدالاقصی محتمل دانسته و نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه در بیانیه‌ای در واکنش به فراخوان شهرک‌نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی با آتش بازی نکند.

گروه مقاومت فلسطین همچنین از ملت فلسطین و مردم قدس و کرانه باختری اشغالی خواسته‌اند تا برای محافظت از مسجدالاقصی بسیج شوند و از این مکان مقدس در برابر هتک حرمت این مکان از سوی صهیونیست‌ها حمایت کنند.

در این بیانیه آمده است، ممانعت دشمن صهیونیست از پخش اذان در مسجدالاقصی، تجاوز آشکاری است که انقلاب مردمی را طلب می‌کند تا زمین را به آتش بکشد و آتشفشان خشم زیر پای صهیونیست‌ها متجاوز در هر وجب از سرزمین فلسطین فوران کند.

گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست در فراخوانی از صهیونیست‌ها خواستند که روز پنجشنبه به مناسبت آنچه «روز استقلال» خوانده می‌شود، به مسجد الاقصی بروند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha