گروه فلسطینی: برگزاری مراسم تأسیس رژیم صهیونیستی در ابوظبی نشان از انحطاط حکام امارات است

تهران- ایرنا- جبهه خلق برای آزادی فلسطین چهارشنبه شب برگزاری مراسم سالروز تأسیس رژیم صهیونیستی در سفارت این رژیم در ابوظبی را انحطاط حکام امارات متحده عربی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، جبهه خلق برای آزادی فلسطین برگزاری مراسم بزرگداشت به اصطلاح سالروز استقلال رژیم اشغالگر استعمارگر و نژادپرست اسرائیل در سفارت این رژیم در ابوظبی را بیان روشنی از انحطاطی دانسته که امارات در عادی‌سازی روابط با تل آویو و انتقال به مرحله شراکت با رژیم نژاد پرست رسیده است.

در بیانیه این گروه فلسطینی آمده است: این مناسبت سالروز فاجعه روز نکبت است که بر سر ملت فلسطین آمد، روزی که آنها به دست افراط گراهایی از باندهای هاگاناه، اشترن و ایرگون کشته، شکنجه و در شرق و غرب زمین آواره شدند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین افزوده است: امروز مایه شرمساری است که شاهد این جشن در کنار فرزندان این افراط گرایان به قیمت خون و رنج مردم ما باشیم.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین به امت عربی و به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس که همچنان از سازش و توافقات مشکوک با دشمن صهیونیستی و پیامدهای آن امتناع می ورزند، درود فرستاده و تأکید کرده است که این توافقات با هدف حمایت از منافع برخی حکام عرب انجام می‌شود؛ اما از حمایت مردمی برخوردار نیست، مردمی که در برابر عادی‌سازی مقاومت و با آن مخالفت و از آرمان اصلی امت عربی دفاع می‌کنند.

امارات و بحرین در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل امضا کردند و سپس سودان و مغرب نیز با توافق‌های مشابه به جمع آن‌ها پیوستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha