سلام بر رییس‌جمهوری که برای اصلاحات اقتصادی به نفع مردم جهاد آبرو می‌کند

بندرعباس-ایرنا- استاندار هرمزگان با انتشار توییتی گفت:سلام بر رییس‌جمهوری که برای اصلاحات اقتصادی به نفع مردم جهاد آبرو می‌کند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی  دوشنبه  شب پس از پنجمین گفت وگوی آیت الله رئیسی رییس جمهور کشورمان از طریق شبکه یک سیما با مردم  افزود:پیشرفته مردان تصمیم می‌خواهد.

آغاز واریز یارانه ۳۰۰و۴۰۰هزارتومانی به مردم 

رئیس‌ جمهور اعلام کرد مبلغ یارانه سه دهک پایین جامعه به ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های دیگر به ۳۰۰ هزار تومان در ماه افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» دوشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی در سخنانی با مردم با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در مقابله با کرونا گفت: در مقطعی که دولت سیزدهم بر سر کار آمد، روزانه ۷۰۰ نفر قربانی کرونا و خانواده‌هایشان داغدار می‌شدند. اما امروز این رقم به هفت نفر قربانی در روز کاهش یافته است.

وی با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و مشارکت مردم در مقابله با کرونا، بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس را از دستاوردهای این مجاهدت‌ها و همکاری ها دانست و افزود: همکاری دانش‌آموزان و خانواده‌ها، کادر آموزشی مدارس و استادان دانشگاه‌ها همکاری خوبی بود و سفرهای نوروزی و کسب و کار مردم هم فعال شد که همه از برکات خداوند است و مردم و دست‌اندرکاران امر بهداشت و درمان باید تلاش کنند تا از جانب مردم هر روز ارتقاء یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha