۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84747068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین محموله احشام قاچاق در مهاباد کشف شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 84747068
دومین محموله احشام قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: دومین محموله دام قاچاق در سال جاری در این شهرستان به تعداد ۵۵ راس گوسفند که فاقد هرگونه مجوز قانونی تردد بود در یکی از محورهای مواصلاتی کشف شد.

سرهنگ محمد توحیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی « دارلک » در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، این تعداد گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال که فاقد مجوز دامپزشکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ توحیدی افزود: قاچاق دام با توجه به ممنوعیت عرضه دام زنده از آذربایجان‌غربی از خطوط قرمز ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان محسوب می‌شود و نهادهای مسوول در این زمینه سخت‌گیری و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در جابجایی دام‌ها برای قاچاق آن به خارج از کشور را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، فروردین ماه امسال هم یک محموله دام قاچاق به تعداد ۴۱ راس گوسفند فاقد هرگونه مجوز قانونی تردد، در همین محور کشف شده بود.

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به‌شمار می‌رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha