۳ طرح حوزه سلامت در فسا به بهره برداری رسید

شیراز-ایرنا-رییس بیمارستان دکتر علی شریعتی فسا گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، سه طرح حوزه سلامت در این بیمارستان به بهره برداری رسید.

دکتر حسین جوکار روز سه شنبه اظهار داشت: دستگاه سونوگرافی بیمارستان دکترشریعتی فسا یادبود مرحومه دکتر مرضیه رفیعی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد:کلینیک مراقبت پرستاری از بیماران مبتلا به سرطان با هدف پیگیری وضعیت جسمی و روحی بیماران سرطانی در حین و پس از درمان و  همچنین تعداد ۵ تخت جدید بخش خون و آنکولوژی که با تجهیزات و امکانات موجود بیمارستان تجهیز شده است نیز به بهره برداری رسید.

 به گفته وی، با اضافه شدن ۵ تخت جدید آنکولوژی تعداد تخت های بخش خون و سرطان بیمارستان برای ارایه خدمات بهتر به بیماران به ۱۵ تخت افزایش یافت .
دکتر جوکار ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش به لحاظ در اختیار گذاشتن سالن کوثر جهت استفاده بعنوان درمانگاه ویژه کووید شهرستان، از جابجایی درمانگاه ویژه کووید شهرستان  خبر داد.
به گفته وی، از ۱۷ اردیبهشت ماه، درمانگاه ویژه کرونا و آزمایشگاه تشخیص کرونا از سالن کوثر آموزش و پرورش به اتفاقات بیمارستان دکتر شریعتی در  شماره ۲ انتقال یافت و به مراجعین و بیماران خدمات ارایه می نماید.

شهرستان فسا فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha