۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84748485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار غیرمجاز با ۶.۵ تُن قند در خراسان جنوبی کشف شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۹
کد خبر: 84748485
انبار غیرمجاز با ۶.۵ تُن قند در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: انبار غیرمجاز قند با موجودی ۶ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم در این استان کشف و پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، علی تهوری افزود: این انبار با همکاری و رصد سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی و تلاش بازرسان معاونت بازرسی اداره کل صمت استان شناسایی شده است.

وی بیان کرد: در این خصوص پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی و غیرصنفی خواست علاوه بر ثبت محل نگهداری و انبار نسبت به درج عملیات خرید و فروش خود در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی روز گذشته نیز از کشف و توقیف انبار گندم و جو در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: در سومین روز تشدید نظارت‌ها بر محصولات کشاورزی و با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۵ تن گندم و جو در شهرستان خوسف کشف شد.

تهوری اظهار داشت: پرونده این تخلف توسط بازرسان تکمیل و به مراجع قانونی ذیصلاح ارسال شد.

نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در واحدهای صنفی خراسان جنوبی از هفته جاری تشدید شده است.

۶۰ تیم نظارتی از کارکنان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف خراسان جنوبی بر فعالیت واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش مواد غذایی و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی نظارت و بازرسی می‌کنند.

همچنین با توجه به انتظارات مردمی، بازرسان صمت در کنار بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، ضمن نظارت بر گروه‌های کالایی صنعتی، کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی از جمله آرد و نان را مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهند.

بازرسان از مردم خواستند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، انبار مشکوک، احتکار و کالای قاچاق مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha